007

Смачкана кампания със смачкани коли

от

kolaДа видиш размазана кола ти помага да не се размажеш. Изглежда има хора, които вярват, че като се покаже до какво води дадено поведение, то това поведение ще спре да се прилага от онези, които са го прилагали преди да видят последиците. Ако това е вярно, то крайно опасно е да се показват на хората деца, защото това може да ги откаже от секса и да доведе до нежелани демографски последици.

Психологическият модел за отказване от причиняване на причина след виждане на следствието, пренесен върху човешката обмяна на вещества, би могъл да се опише със следната формула: ако неразумното шофиране води до катастрофиране, тъй както храненето води до акане, то ако е вярно, че като видиш лайно ти се отяжда, така би трябвало да е вярно, че като видиш катастрофирала кола, ти се отшофирва неразумно.

Окрилен от това научно откритие и най-вече от практическото му приложение по пътищата, аз реших да впрегна интелекта си в служба на обществото и да генерирам още идеи за такива кампании. Ето, на стотина метра след знаците за забранено изпреварване могат да се побият големи колове. На тези колове ще висят грозни клетки с ръждясали пръчки, нитове и катинари. В клетките, оковани във вериги, ще се разлагат трупове с изкълвани от гарваните очи. Тава са труповете на онези водачи на МПС, които са предприели изпреварване, независимо от забранителния знак.

В кръчмите и баровете ще се монтират специални лампи над всяка маса. Те ще разпръскват дискретна и предразполагаща светлина, но няма да са толкова осветителни тела, колкото големи стъкленици с формалин. Във формалина на всяка една такава лампа ще има по един голям и разяден от цироза черен дроб, та да подсеща гостите на заведението да не прекалавят с поръчките на алкохол. (Знаете ли, че: ако си намажете краката и обувките с формалин, те ще спрат да миришат по данни от форума на BG-MAMMA, където темата за миризливите крака се радва към днешна дата на 830 посещения. Там също така пише: „…една жена ми каза в продължение на една седмица да кисна краката си в урината си докато изстине,това всяка вечер преди лягане и след това ги плакне с хлатка вода;ефектът е поразяващ-успех …”, както и: „Съпругът ми е полицай и от кубинките започнаха краката му да миришат много…”. Ех, животе, животе!…)

Обгоряло плюшено мече в детската стая над креватчето е една ефективна кампания за превенция на играенето с кибрит. Чашка с избити млечни зъби пък напомня на малчуганите да не използват неприлични думи и да не прекъсват по-възрастните, когато говорят. А какво послание отправя следната кампания: човек на видима възраст около 40-45 години, с чудесно телостложение и бронзов загар на кожата. Преметнал сак за голф през рамо, той се качва в златист кабриолет, където вече го чака пърхаща блондинка. Всичко е в тон – стиковете са Callaway, кабриолетът е Maserati, следователно часовникът на човека е Audemars Piguet. Познахте ли кампанията? Несъмнено, това е кампания на данъчната администрация и цели да покаже какво ще се случи на всеки, който не си плаща данъците. Бр-р-р…

 

автор: sulla.blog.bg

прочетен: 2066 коментари: 24

последна промяна: 13.01.2008 20:32

Може да харесате и: