ИМАТЕ КАУЗА ВЪВ FACEBOOK?
АКО УЧАСТВАТЕ В ТЕСТ-ДРАЙВ НА НОВИЯ FORD FOCUS, FORD ЩЕ ВИ ДАДЕ $10 000 ЗА ВАШАТА КАУЗА!
FORD КАНИ ПРИЯТЕЛИТЕ НА „FOCUS” ВЪВ FACEBOOK ОТ ЦЯЛ СВЯТ НА АМБИЦИОЗЕН ТЕСТ-ДРАЙВ НА ИЗЦЯЛО НОВИЯ МОДЕЛ
Ford кани всички дигитални „сугестори” да участват в един премиерен тест-драйв
на новото поколение Ford Focus
- Ford организира безпрецедентен тест-драйв за дебюта на следващото поколение Ford Focus – флагманът на новото поколение автомобили от Ford.
- Ford кани блогъри, специалисти по социални медии (мрежи) и приятелите си от Facebook на първия глобален потребителски тест-драйв на изцяло новия Ford Focus, за да споделят своите впечатления с приятелите си и последователите си, преди колата да стигне до търговците.
- 100 участника от целия свят ще пътуват до Европа в началото на 2011, за да прекарат два дни, откривайки изцяло новия Focus и споделяйки своите впечатления.
- Участниците, избрани чрез Facebook ще получат равностойността на 10 000 долара за благотворителна кауза, като сумата в световен чащаб ще достигне половин милион долара.
На 30 септември 2010 по време на световното автомобилно изложение в Париж Ford обяви, че кани „дигиталните внушители” – доказани и начинаещи – в премиерен световен тест-драйв на следващото поколение Ford Focus. Победителите ще бъдат между първите в света, които ще карат изцяло новия Ford Focus преди да се появи в търговската мрежа в Европа и Северна Америка в началото на 2011 – и същевременно да спечелат пари за своите благотворителни каузи.
Програмата „Глобалният тест-драйв на Focus – стартирай нещо повече от автомобил” е друг конкретен пример за растящия ангажимент на Ford да включи потребителите в процеса на развитие на продукта и да ги окуражи да разкажат историята на Ford.
Тест-драйв заявките за това първо по рода си събитие чрез Facebook започнаха да се приемат веднага след Парижкото изложение и ще се приемат в продължение на следващите няколко месеца на страницата http://facebook.com/fordfocus.
„Световният тест-драйв ни дава една възможност да достигнем до клиентите си в цял свят и да ги въвлечем в дебюта на новия Focus, като подпомагаме благотворителните им каузи” – каза Джим Фарли, вицепрезидент на група „Световен маркетинг, Продажби и Обслужване” – От нашите предишни социални инициативи ние научихме, че като обърнем марката по-рано към потребителите ще изградим у тях отношение и интерес към продукта”.
Тези, които са се записали за участие, ще бъдат помолени да публикуват на страницата на Focus във Facebook видеоклип, обясняващ защо те трябва да бъдат избрани да участват в събитието и как те биха могли чрез дарение от Ford да „стартират нещо повече” с благотворителна кауза в тяхното виртуално общество.
Всеки тест-шофьор ще бъде награден с равностойността на 10 000 долара за благотворителна кауза, част от общо половин милион долара за целия свят.
Участниците ще бъдат избрани въз основа на комбинация от тяхното покритие в социалните мрежи, способност за създаване на съдържание и количество на генерирани „харесвания”, наред с другите фактори. Ford също ще покани влиятелни блогъри и други хора, които формират общественото мнение в Интернет.
„Приложихме уроците, научени от дебюта на нашата Fiesta в Китай и кампанията Fiesta Movement в Щатите, където 100 автомобила Ford Fiesta бяха предоставени на хора със социално медия влияние, за да ги карат в продължение на 6 месеца и така да разработят този уникален подход. Глобалното покритие и силата на 500 милиона членове на Facebook и онлайн „внушителите” е изумително” – добавя Фарли.
Световният тест-драйв на Focus ще се проведе в началото на 2011 в Южна Европа. Активностите зад волана ще бъдат организирани така, че да дадат на участниците един предварителен и всестранен поглед на следващата нова кола от Ford по забавен и необикновен начин. Участниците ще бъдат помолени да документират впечатленията си, за да ги споделят после в ивдивидуалните си социални мрежи.
Повече подробности на http://facebook.com/fordfocus.
# # #
За Ford Motor Company
Ford Motor Company, лидер в световната автомобилна индустрия, базирана в Диърборн, Мичиган, произвежда и продава автомобили в 6 континента. С около 159 000 служители и с около 70 завода в цял свят, автомобилните марки на компанията включват Ford, Lincoln и Mercury, за чието производство беше обявено, че ще се прекрати в края на 2010. Компанията предлага финансови услуги чрез Ford Motor Credit Company. За повече информация относно продуктите на Ford, моля, посетете www.ford.com